Restaurante & Coffee Service Concept

0 yorum

İzleyeceğiniz restaurant ve kâffe konsepti partner olarak belirlediğim Dünyaca ünlü kâffe markası, ürünlerinin sunumu eşliğinde planlanarak oluşturulmuştur.

Özellikle kâffe markasının görsel sunumlarının ayrıcalığı, konseptin tasarımıyla birbirini tamamlamıştır.

Markanın yaratılmasında ilk adım öncelikle onu iyi resmetmektir; Farklı olmayı çağrıştır maktır. Ben de bu düşünceyle, modern toplumun yaşam tarzında, çizgi beklentisini sorgulayarak, sanatın işlevinde o ruhla, yazarak, çizerek bu eseri yani, izleyeceğiniz resmi meydana getirdim.

Mönü de;
İnsanın gün içersindeki beslenme yaşam tarzını, pratik beslenme alışkanlığında disipline eden, gezinirken, çağdaş dengeli beslenme ve lezzetin keyfinde, bulabileceği, bilinen, yiyecek ve içecek çeşitliliğinde, mönü planlaması gerçekleştirdim.

Tümden bu değerde, a’ dan z’ ye konsept olarak şahsım tarafından bizzat hazırlanmıştır. Fikir verebileceğini düşündüğüm 37 adet resim yayınlıyorum.

İleriki zamanlarda farklı konseptlere de yer vereceğimi bildirir, herkese iyi seyirler.

Berfend BER

Leave a Reply

Popüler

 
UNION food & drink © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here